ארכיטיפי כסף מקודשים SMA

לכל אחד ואחת מאיתנו יש את הדרך הייחודית שתהיה המדויקת והקלה יותר עבורם לייצר כסף ושפע כלכלי, דרך שמבוססת על החוזקות הייחודיות והמתנות שקיבלנו. בשיטת SMA (ארכיטיפי הכסף המקודשים – Sacred Money Archytypes) מקבלים בהירות לגבי הדרך הזאת כמו גם כלים תודעתיים ופרקטיים שיאפשרו להוציא אל הפועל את הפעולות הפרקטיות שאכן ימקסמו אפקט כלכלי.

איך נקבע פרופיל ארכיטיפי הכסף האישי שלך?

יש 8 ארכיטיפים כסף מקודשים, ומתוכם, לכל אדם יש שילוב של 3 ארכיטיפים שמאפיין אותו.

על מנת לקבוע מהו השילוב הייחודי שלך יש למלא שאלון קצר (עד 8 דקות) ולענות בצורה אינטואיטיבית ומהירה (התשובה הראשונה שעולה היא הנכונה ביותר). ייתכן, במקרים מסוימים, תיקו בין ארכיטיפים ובמקרה הזה, ייבדק החיבור האישי לכל ארכיטיפ, כדי להכריע מהו המיקס הייחודי של ארכיטיפי הכסף שלך.

איך אבחון ארכיטיפי כסף יכול לעזור לך למשוך שפע?

האבחון בעצם מאיר את החוזקות הייחודיות שלך שיכולות לשמש אותך ביצירת שפע כלכלי, ולצד החוזקות מציג גם אתגרים ונקודות שבהן הנחות מוטעות ואמונות מגבילות חוסמות הזדמנויות להרוויח יותר בהרמוניה.

המתודה של ארכיטיפי הכסף המקודשים היא למעשה מתודה אימונית, שחושפת אמונות מגבילות ומאפשרת לייצר שינוי שהוא קודם כל רגשי ותודעתי, במערכת היחסים עם כסף, ולאחר מכן גם לפעול בשטח במטרה להרוויח יותר ובצורה מדויקת יותר.

המתודה כוללת תרגילים של חיבור לאנרגיית הכסף, חיזוק "קול הכסף" שבך, שכתוב סיפור הכסף שלך לסיפור מעצים שמזניק קדימה ועוד מגוון כלים לדיוק הדרך הייחודית שלך אל יותר שפע וכסף.

מה אומרים על אבחון בשיטת ארכיטיפי הכסף המקודשים?

רוצה לתאם לעצמך סשן אבחון והכוונה אישיים בן שעה לפי שיטת ארכיטיפי הכסף המקודשים? (כולל תהליך חיבור לאנרגיית הכסף) לתשלום מאובטח

כך זה הולך להיראות:

  • לאחר הרכישה יישלח אלייך במייל שאלון אבחון (שלוקח מקס' 8 דקות למלא)
  • נתאם מועד לסשן זום בן שעה

משם אנחנו נמשיך בלייב –

  • נסקור את 3 ארכיטיפי הכסף האישיים שלך
  • נזהה את החוזקות הייחודיות שישמשו אותך במשחק יצירת הכסף של החיים
  • נבין איפה הנקודות שדרך מיקוד נכון, יביאו לשינוי הכי מהותי ביכולת שלך להרוויח
  • נעשה תרגיל חיבור אנרגטי לכסף שיוריד לך אסימונים